dijous, 17 de març del 2011

Pintura

Si tir la vista enrere, me veig a mi, des de ben menuda, duent un quadern, un llapis i unes pintures de colors.

Pintar, per mi, feia part dels meus jocs habituals, talment com jugar a fer teatre o contar contes de la meva invenció.
Les circumstàncies m'han duit a potenciar la meva faceta d'actriu, però mai he deixat de pintar quan he tingut temps per fer-ho.
Dins la pintura m'ha agradat treballar a l'oli i amb acrílic. Més bé o més malament m'he atrevit amb tots els estils que, en cada moment, m'han vingut de gust: realisme, abstracte, collage...

M'és gairebé impossible desfer-me'n dels quadres que pint, ja que són fets tan al meu gust que me semble que sols a mi em poden interessar.
No m'agrada pintar per encàrrec perquè coarta la meva imaginació, i és allò que més valor a l'hora de posar-me davant una tela.

M'hauria agradat viure tres vides diferents a fi de poder dedicar-me, plenament, al cultiu d'aquestes tres meravelloses arts.

Maruja Alfaro



Senyora baix el sol

Fulles

Roses i sol

Dona roja

Tres barques

Neixement

Arbres i sol

Contaminació

Olivera

Fantasia marina

Tel-lúric

No és el què sembla

Sireneta

Homenatge a Chagall II

Homenatge a Kandinsky

Cor de monges

Tot jugant

Homenatge a Chagall I

El peu del gegant

Bodegó

Que bé s'està vora la mar

Sa talladura

Homenatge a Munch

Magranes

Qui ens vigila

Cartell